poniedziałek, 26 stycznia 2015

Poczwórne cienie do powiek RAVISHING RUBY - Avon

Witajcie!

Dziś pokażę Wam co nieco z mojej kolekcji, na pierwszy ogień idą cienie do powiek. 

Cienie do powiek Avon - jedne z pierwszych które nabyłam. Lubię umalować oko, a te cienie akurat podobały mi się, więc stwierdziłam, że muszę je mieć.





I oto są - zamówiłam i przyszły.
Różne opinie się słyszy na temat Avonu, ale ja zamawiam od jakiegoś czasu - a że dziewczyna od której zamawiam jest miła, przemiła to od czasu do czasu coś sobie upatrzę.

Czasami Avon ma ładne promocje i można sobie coś fajnego upolować.
Ja od jakiegoś czasu zamawiam co miesiąc i uzupełniam swoją kosmetyczkę.

Tym razem ofiarą padły cienie do powiek RAVISHING RUBY (Ravishing Ruby
03657) poczwórne cienie do powiek.

Numeracja którą posiadają cienie pozwala nam na dokładne malowanie oraz precyzyjne wykonanie makijażu.
Poczwórne cienie do powiek to przede wszystkim TRWAŁE KOLORY, mają duże nasycenie, nie osypują się i nie zbierają w kącikach oczu.

Testuje je od jakiegoś czasu i zauważyłam, że utrzymują się całkiem nieźle.

Cienie są w małym kwadratowym opakowaniu do cieni dołączony jest aplikator. Ja osobiście korzystam z pędzli i nie koniecznie lubię używać aplikatorów.


Wszystkie cztery odcienie są mocne i zdecydowane.

JAK STOSOWAĆ:
Wykonaj makijaż według numeracji lub mieszaj cienie według własnego uznania:1. w wewnętrznym kąciku i pod łukiem brwiowym2. na całej górnej powiece i w jej załamaniu3. bliżej zewnętrznego kącika górnej powieki4. wzdłuż linii rzęs oraz w zewnętrznym kąciku oka


Na razie posiadam jeden komplet cieni, zamówiłam teraz drugi metal eyes. Będą czekały na mnie w Polsce, bo obecnie przebywam w Belgii, ale o tym napiszę kiedyś w poście.

Cienie do powiek znajdziecie w nowym katalogu numer 3 w fajnej cenie 23,99 zł. :)

Ukazały się dwie nowe paletki, z nowymi odcieniami - Vintage Amnesia oraz Moody Blues.


AlaMaKota


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz